Wizytówka dla klienta
Poczynania reklamowe są ważne dla rozwoju każdego firmy. Właściwe przeprowadzenie kampanii reklamowej i informacyjnej jest przede wszystkim znaczące dla firm, które dopiero co wkraczają na rynek. Wtedy naszym kluczowym zadaniem powinno być pokazaniem potencjalnym klientom, iż istniejemy i proponujemy im określone świadczenia. Do tego typu działań najlepsze okazują się wizytówki, które możemy wręczyć zainteresowanemu klientowi. Co więcej, nasze wizytówki możemy rozłożyć również w zaprzyjaźnionej firmie o zbliżonym profilu branżowym. Jednak przed przystąpieniem do przygotowania projektu wizytówki, warto zrobić rozeznanie i dowiedzieć się ile wizytówek będzie nam koniecznych. Należy pamiętać, iż druk wizytówek jest opłacalny tylko wtedy, gdy dokonujemy go w znacznym nakładzie.
Wobec tego warto zaczynać od górnego pułapu i zlecić wydrukowanie na przykład 10 tysięcy sztuk. Jeżeli obawiamy się tego, iż wizytówki szybko mogą ulec zniszczeniu, to zdecydujmy się na dodatkową usługę – lakierowanie. Polega to na tym, iż na gotowy wydruk nakłada się lakier UV, którego zadaniem jest przede wszystkim zabezpieczenie poprzez wilgocią. Tak zaimpregnowane wizytówki mogą być wykorzystywane poprzez kilka lat i nadal będą wyglądały jak nowe. Co więcej, wspomniany lakier powoduje, iż papier błyszczy się, co w wypadku interesującego projektu graficznego może jeszcze bardziej zwiększyć jego atrakcyjność. O lakierowaniu powinno się mówić jeszcze przed rozpoczęciem akcji drukowania naszych firmowych wizytówek.